Kirjoittanut annihaa | 01/03/2009

Yksinkertaista skräppäystä

Sain pari viikkoa sitten ystävältäni lainaksi Scrap Simple -kirjan. Kirjan kannesta ei heti käy ilmi kuinka loistava opus on kyseessä. En millään malttaisi palauttaa kirjaa oikealle omistajalleen! Nyt mulla on super yksikertainen kausi meneillään. Ehkä seuraavaksi pitää lukea jotain rönsyilevää vastapainoksi. Noh, luettuani kirjaa noin vartin innostuin tekemään tämän sivu.

Tarvikkeet: Bazzill ja My Mind’s eye

Tarvikkeet: Bazzill ja My Mind’s eye

Teksti sujahti piloon, koska 8×8 -sivulle ei yksinkertaisesti mahdu paljon tavaraa. Teksti kuitenkin kertoo siitä, kuinka erilaisia nukkujia ollemme. Täytyy tehdä jossain vaiheessa vielä toinen unisivu, koska tästä aihepiiristä on niin paljon sanottavaa.

Me olemme ihan erilaisia nukkujia. Sä olet aivan käsittämätön unikeko, kun mä menetän yöuneni helposti. Ei ole olemassa niin suurta murhetta, että sulla olis vaikeuksia nukahtaa.
Mä pongahdan hereille viimeistään 7.30, koska päivässä pitää saada paljon aikaan. Sä sen sijaan nukut niin pitkään kuin mahdollista ja painat torkkua. Viikonloppuisin sua on turha yrittää herättää ennen yhtätoista.
Parasta sun nukkumisessa on kuitenkin se, että mulla on aina lupa tulla sun kainaloon. Mä pelkään varsinkin öisin ja sun viereen saan turvallisesti käpertyä – kesken uniesikin!


Kommentit

  1. kyllä kannatti lukea kirjaa, just hyvä sivu. kun vaan sais kurkata tekstiä…

  2. Ihanan simppeliä! Paljon on värejä, mutta hyvin sopivat sininen, punainen, oranssi ja vihreä samaan sivuun. Kuva on leikattu hauskasti ja muakin jäi kiinnostamaan journaling…


Jätä kommentti

Kategoriat